LIXIL EMENA

Paul Rebergen kondigt vertrek aan

Paul Rebergen, Leader Netherlands, LIXIL EMENA kondigt vertrek aan

Zoetermeer, 20 december 2023 -  Paul Rebergen, Leader Netherlands van LIXIL EMENA, heeft aangekondigd het bedrijf vanaf het nieuwe jaar te zullen verlaten. Rogier van Dis is aangesteld als de nieuwe interim Leader Netherlands.

Na ruim drieënhalf jaar werkzaam te zijn geweest bij GROHE als Leader Netherlands, heeft Paul Rebergen besloten de organisatie te verlaten. Rebergen heeft de afgelopen jaren aan de basis gestaan van de implementatie van de nieuwe strategie binnen GROHE waarmee het bedrijf een stevig fundament heeft gelegd voor de nabije toekomst, alsmede het marktaandeel van GROHE heeft laten groeien. Rebergen zal vanaf 1 januari de firma Einhell Gereedschappen gaan vertegenwoordigen als Managing Director in de Benelux.

Nieuwe interim Leader Netherlands

Rogier van Dis is geen onbekende binnen GROHE, zo vervult hij al drie jaar de functie Leader North West Europe binnen LIXIL EMENA. Voor de komst van Paul Rebergen in 2020 heeft Van Dis zes jaar GROHE Nederland geleid. Hij zal de rol van interimLeader Netherlands op zich nemen naast zijn huidige regiofunctie. Van Dis wordt daarmee verantwoordelijk voor alle activiteiten van GROHE in Noordwest-Europa en specifiek in Nederland. Als interim Leader Netherlands zal hij zijn kennis gebruiken om de verdere groei en innovatie van het bedrijf te stimuleren.

Media & Download