GROHE Blue

GROHE gaat voor Matt Black

GROHE gaat voor Matt Black - voeg elegante details toe aan je keukeninterieur met deze nieuwe GROHE-kleur

• Matzwart blijft één van de grootste interieurtrends

• GROHE breidt haar Colors collectie uit met stijlvolle zwarte edities van het GROHE Blue-watersysteem

• Verfijnde stijlstatements voor keukens

16 maart 2021 - Zwart is het nieuwe wit als het gaat om de huidige interieurconcepten. De trend rond de meest elegante kleur van allemaal – die eigenlijk niet echt een kleur is - lijkt nog altijd aan populariteit te winnen. Zwarte keukenontwerpen duiken steeds vaker op in Instagram-feeds, woontijdschriften en stijlvolle woningen. Met ‘Matt Black’, de nieuwste toevoeging aan de veelzijdige GROHE Colors collectie, stelt het wereldmerk haar klanten nu in staat om thuis gedurfde designstatements te verwerken in de keuken.

"Zwart is de perfecte interieurkleur om mee te spelen, omdat het een gestroomlijnde minimalistische look combineert met een elegante en toch dramatische touch. Eén zwart detail kan een enorm verschil maken in je ruimte, vooral omdat die trendkleur makkelijk samengaat met andere tinten en kleuren. Dit is ook de nieuwe go-to-kleur voor ons GROHE Blue-watersysteem. Met de uitbreiding van de succesvolle GROHE Colors collectie komen we tegemoet aan de toenemende wens van onze klanten om hun leefruimte aan te passen aan de individuele smaak," legt Patrick Speck, Leader LIXIL Global Design, EMENA uit.

Het GROHE- watersysteem in 'Matt Black' - een blikvanger in de keuken

Een gedurfd zwart interieur in de keuken is gewild. Met open, ruimtelijke concepten wordt de keuken het middelpunt van belangstelling en het perfecte podium voor designstatements. De GROHE-watersystemen sluiten daar perfect bij aan, want de combinatie van state-of-the-art drinkwatertechnologie met de nieuwste trendkleur ‘Matt Black’ maakt GROHE-watersystemen de ideale keukenhulp. Achter het prachtige design gaat namelijk meer schuil dan een eenvoudige kraan. Het intelligente GROHE Blue-systeem transformeert gewoon drinkwater in gefilterd en gekoeld niet-, licht- of sterk bruisend water, waardoor water in PET-flessen overbodig wordt en je direct verfrissing uit de keukenkraan krijgt. Daarom is GROHE Blue een geweldige toevoeging aan elke keuken en stelt het gebruikers bovendien in staat duurzamer te leven. Daarnaast is er GROHE Red, een systeem dat snel gefilterd water levert met een temperatuur tot 100°C. GROHE Red is niet alleen eenvoudig te bedienen dankzij een TÜV-gecertificeerd ChildLock-systeem, maar is het ook nog eens veilig. De Matt Black varianten van beide watersystemen zijn verkrijgbaar in de zomer van 2021.

Media & Download