GROHE Blue

GROHE Color Matt Black

“GROHE goes Matt Black” - voeg elegante details toe aan keukeninterieur met deze nieuwe GROHE-kleur

• “Matt Black”, matzwart blijft één van de grootste interieurtrends

• GROHE breidt haar Colors Collection uit met stijlvolle zwarte edities van het GROHE Blue-watersysteem

• Geraffineerde stijlstatements voor keukens

16 maart 2021 - Zwart is het nieuwe wit in de huidige interieurconcepten. En deze trend rond de meest elegante kleur van allemaal – die eigenlijk niet echt een kleur is - lijkt nog altijd aan populariteit te winnen. Zwarte keukenontwerpen duiken steeds vaker op in Instagram-feeds, woontijdschriften en stijlvolle woningen. Met “Matt Black”, de nieuwste toevoeging aan de veelzijdige GROHE Colors Collection, stelt het wereldmerk haar klanten nu in staat om thuis gedurfde designstatements te verwerken in de keuken.

"Omdat zwart een gestroomlijnde minimalistische look combineert met een elegante en toch dramatische touch, is het een perfecte interieurkleur om mee te spelen. Eén zwart detail kan een enorm verschil maken in je ruimte, vooral omdat die trendkleur makkelijk samengaat met andere tinten en kleuren. Voor een opvallend effect in de keuken wordt matzwart de nieuwe go-to-kleur voor ons GROHE Blue en Red-watersysteem. Met de uitbreiding van de succesvolle GROHE Colors Collection komen we tegemoet aan de toenemende wens van onze klanten om hun leefruimte aan te passen aan de individuele smaak," legt Patrick Speck, Leader LIXIL Global Design, EMENA uit.

Het GROHE- watersysteem in 'Matt Black' - een blikvanger in de keuken

Een gedurfd zwart interieur in de keuken is in de mode. Met open en ruime concepten wordt de keuken het middelpunt en dé plek in huis om statements te maken. De GROHE-watersystemen sluiten daar perfect bij aan, want de combinatie van state-of-the-art drinkwatertechnologie met de nieuwste trendkleur “Matt Black” maakt GROHE-watersystemen de ideale keukenhulp. Achter het prachtige design gaat namelijk meer schuil dan een eenvoudige kraan. Het intelligente GROHE Blue-systeem transformeert gewoon drinkwater in gefilterd en gekoeld plat, licht of sterk bruisend water, waardoor flessenwater overbodig wordt en je direct verfrissing uit de keukenkraan krijgt. Daarom is GROHE Blue een geweldige toevoeging aan elke keuken en stelt het gebruikers bovendien in staat duurzamer te leven. Ook is er GROHE Red, een systeem dat snel gefilterd water levert met een temperatuur tot 100°C. GROHE Red is niet alleen eenvoudig te bedienen, dankzij een TÜV-gecertificeerd ChildLock-systeem is het ook nog eens veilig.

Media & Download