GROHE Zedra

"Best of the Best": de GROHE Zedra-keukenkraan overtuigt experts en consumenten en wint de Kitchen Innovation Award 2021

• Kitchen Innovation Award 2021: GROHE Zedrawint de "Golden Award - Best ofthe Best" in de categorie "Keukenkranen en spoelbakken"

• Jury legt vooral de nadruk op gebruiksgemak, innovatie, productvoordelen, design en ergonomie

• GROHE Zedra vereenvoudigt dagelijkse keukentaken met zijn innovatieve “Triple Spray”

Februari 2021 – Consumenten vertrouwen op de kwaliteiten van GROHE Zedra. De heruitgevonden serie keukenkranen is bekroond met de "Golden Award - Best of the Best" in de categorie "Keukenkranen en spoelbakken" van de Kitchen Innovation Award 2021. De jury en consumenten waren onder de indruk van de intuïtieve bediening van de keukenkraan en de veelheid aan functies. Het hoogtepunt onder de vele gebruiksvriendelijke functies van de GROHE Zedra is zonder meer de “Triple Spray”. Een functie die tot nu toe uniek is in het GROHE-productgamma en extra comfort biedt bij de dagelijkse uitdagingen in de keuken. Zedra is een fantastisch voorbeeld van GROHE's productfilosofie: design gericht op de consument in combinatie met state-of-the-art technologie die bovendien een duurzamer waterverbruik mogelijk maakt. De consumentenprijs voor GROHE Zedra, met hoge scores op het gebied van design, innovatie, gebruiksgemak, ergonomie en productvoordelen voor gebruikers, bewijst eens te meer dat de Zedra-kraan de perfecte oplossing is voor elk keukenproject.
Steeds een voltreffer: flexibele bediening voor elke behoefte

Een moderne keukenkraan moet er niet alleen goed uitzien, ze moet ook functioneel en comfortabel zijn in gebruik. Met haar veelzijdige functies voldoet de GROHE Zedra-lijn, verkrijgbaar in “Chroom” en “Supersteel”, aan deze eisen en heeft ze alles in huis om een alledaagse held in de keuken te zijn. De uittrekbare sproeiarm biedt flexibiliteit en is ideaal voor het bereiden van groenten of het schoonmaken van de spoelbak. Een uniek pluspunt is de geïntegreerde “Triple Spray” waarmee je gemakkelijk wisselt tussen drie verschillende standen. Met een zeer gecondenseerde straal is de “Blade Spray” de optimale stand om hardnekkig vuil van potten en pannen te verwijderen. De “Shower Spray” is dan weer ideaal is voor het spoelen van groenten. De “Laminar Spray” zorgt op haar beurt voor een sterke, zuivere nevel die spatten voorkomt bij het vullen van pannen. Dankzij het magnetische koppelsysteem trekt de sproeiarm zich na afloop gemakkelijk terug op zijn plaats. Dat gebruiksgemak zie je ook terug tijdens de installatie van de kraan: dankzij het GROHE FastFixation Plus-montagesysteem is de installatie probleemloos, waardoor een keukenupgrade met GROHE Zedra een eenvoudige klus wordt.

Dezelfde prestaties met minder water? De “Blade Spray” is krachtig, maar bespaart tot 70% water in vergelijking met de “Shower Spray”. Daardoor zijn Zedra-kranen echte pioniers in duurzamer waterverbruik. Bovendien stelt de geïntegreerde pauzeknop op de uittrekbare sproeiarm gebruikers in staat om de watertoevoer te stoppen terwijl ze bijvoorbeeld potten verplaatsen. GROHE Zedra-kranen staan voor meer gebruikerscomfort en duurzaam waterverbruik voor de keukens van je klanten.

Bovendien bieden GROHE Zedra-kranen voordelen op het gebied van veiligheid en gezondheid. Speciale binnenleidingen zorgen ervoor dat het water binnenin de kraan niet in contact komt met lood en nikkel wat GROHE Zedra extra veilig maakt, vooral voor huishoudens met kinderen.

Een modern tintje: Zedra ontmoet EasyTouch

Zedra-kranen bieden, ongeacht de sterkte van de straal, altijd een eenvoudige en intuïtieve bediening. Een handige toevoeging aan het systeem is Zedra Touch, de Zedra-versie van GROHE'sEasyTouch-technologie. Die technologie stelt gebruikers in staat om de watertoevoer te regelen met een druk van de hand, pols of elleboog. Dat zorgt voor extra hygiënische omstandigheden in de keuken en is extra handig wanneer je vuile handen hebt, bijvoorbeeld tijdens het bereiden van vlees of vis. Met de EasyTouch-functie kan de temperatuur via een geïntegreerd mengventiel vooraf worden ingesteld, waardoor een veilige watertemperatuur wordt gegarandeerd en verbranding wordt voorkomen.

Media & Download