Megatrends_GROHE Essence SmartControl_single-lever sink mixer_brushed Cool Sunrise

GROHE SmartControl Kitchen

GROHE kitchen portfolio: eenvoudige upgrade voor de drukste plek in elk huis

• GROHE's hoogwaardige keukenportfolio voldoet aan de toegenomen eisen van de klant

• Gecoördineerde concepten voor de 60cm rond de gootsteen uit één hand

• Comfortabele alledaagse helden van installatie tot bediening

De keuken is een essentieel middelpunt geworden in moderne huishoudens. Verstedelijking leidt tot open woonconcepten: Het woongedeelte, de eetkamer en de keuken smelten samen tot één ruimte - hier pulseert het sociale leven met familie en vrienden. Die trend heeft zich in het afgelopen jaar nog versneld doorgezet en geleid tot veranderende eisen van moderne keukens. De keuken moet een multifunctionele leefruimte zijn om te koken, te werken en zelfs om thuis les te krijgen. De verwachtingen van de consument ten opzichte van keukens zijn dan ook hoger dan ooit tevoren. De keukenkraan is bijvoorbeeld een van de meest gebruikte touchpoints in de keuken. Ondanks het feit dat deze belangrijke speler in de keukenplanning af en toe wordt verwaarloosd, kan een nieuwe kraan de 60 cm rond de gootsteen aanzienlijk verbeteren. Met innovatieve en consumentgerichte producten stelt GROHE, een toonaangevend wereldmerk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen, installateurs in staat om de keukenbeleving van hun klanten te verbeteren.

GROHE SmartControl: probleemloze installatie met maximaal effect

Een keukenrenovatie is een groot project en een grote investering, maar met GROHE's innovatieve productportfolio kan een keukenupgrade worden gedaan zonder een fortuin uit te geven. GROHE SmartControl keukenkranen zijn eenvoudig te installeren in elke keukenopstelling. Daardoor kunnen installateurs hun klanten een probleemloze keukenupgrade bieden en tegelijkertijd essentiële werktijd besparen.

"Er is veel vraag naar vakmensen, vooral in de huidige renovatiegolf. Onze partners staan vaak onder tijdsdruk en moeten meerdere projecten tegelijk beheren. Tegelijkertijd willen ze hun klanten niet alleen een uitstekende service bieden, maar ook oplossingen op maat voor hun behoeften," zegt Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA. "Om onze partners zo goed mogelijk te ondersteunen, is onze belofte voor onze keukenproducten dezelfde als die waar we om bekend staan in de badkamer: Het is ons doel als innovator om hoogwaardige, consumentgerichte producten te ontwikkelen die echte troeven zijn - die de dagelijkse gang van zaken van installateurs vergemakkelijken en hen een stap voorblijven op het gebied van advies en service", vervolgt Brennwald.

Met de SmartControl-keukenkranen speelt GROHE in op de behoefte aan handige oplossingen die voor de consument een echte meerwaarde betekenen in zijn dagelijks leven. In plaats van een hendel te gebruiken, biedt de SmartControl keukenkraan een intuïtieve duw-en-draai bediening - ideaal als je handen vol of niet schoon zijn. Drie verschillende designs (Essence, Zedra, Minta) en tot wel tien verschillende kleuren en afwerkingen bieden esthetische opties die passen bij alle smaken en concepten.

Volgens de Perfect Match filosofie kunnen GROHE SmartControl kranen worden gecombineerd met een grote verscheidenheid aan spoelbakken die qua vorm en functie bij de kraan passen. Er zijn geen beperkingen voor klanten. Van compacte modellen met geïntegreerde afvoer tot chique inbouwspoelbakken die opgaan in het werkblad van de klant, er is een spoelbak voor elk keukenschema. Allemaal verkrijgbaar in een slanke roestvrijstalen afwerking of als super duurzame composietspoelbakken in Graniet Grijs of Graniet Zwart.

Media & Download