Kitchen Sink_side view

GROHE Baulines

Mijn eerste GROHE: hou het simpel met GROHE Baulines voor de keuken

• Functionele allrounder: eenvoudig te installeren en met slimme functies

• Betaalbaar én een hoge kwaliteit: met GROHE Baulines hoef je geen compromissen te sluiten

• Eenvoud en comfort: GROHE Baulines maakt indruk met zijn minimalistisch design en functionaliteit

16 maart 2021 - De complexiteit van het dagelijks leven kan overweldigend zijn. Geen wonder dat mensen in hun huis juist op zoek gaan naar eenvoud. De behoefte aan eenvoud zien we terug in alle aspecten van ons leven: van de manier waarop we werken, tot de keuze van producten voor in huis. De meeste mensen zijn geen experts op het gebied van keukeninrichting. Daarom zoeken ze naar merken en producten die ze kunnen vertrouwen. Met GROHE Baulines weten installateurs en planners wat ze hun klanten bieden: hoge en duurzame kwaliteit, gecombineerd met betrouwbare functies en een stijlvol design. En dat allemaal tegen een betaalbare prijs. GROHE Baulines levert met zijn eenvoudige maar functionele design alles wat je nodig hebt in de moderne keuken.

Eenvoud in de moderne keuken - GROHE Baulines Keuken

Elke project en elke klant is anders. Sommigen hebben een grote keuken, anderen juist een hele kleine. Maar hoe verschillend iedereen ook is, klanten hebben graag een keuze, ook degenen met een beperkt budget. Dat is precies wat GROHE biedt met het assortiment aan Baulines-keukenkranen. Of klanten nu extra beweegruimte nodig hebben of juist op zoek zijn naar een compacte oplossing voor de keuken, de Baulines-serie biedt die keuzevrijheid. Baulines-kranen met een hoge uitloop zijn bijvoorbeeld handig voor het vullen van grotere pannen tijdens het koken, terwijl een lage uitloop ideaal is voor een kleine stadskeuken waar de ruimte beperkt is. Daarnaast is er nog de keuze uit varianten met een middelgrote uitloop en verschillende hendelopties. En uiteraard passen alle Baulines-keukenkranen bij de beschikbare GROHE-spoelbakken.

Vooral in een praktische plek als de keuken moeten producten functioneel zijn. De complete GROHE
Baulines-serie is eenvoudig te reinigen en erg duurzaam, dankzij de GROHE StarLight-afwerking. Daarnaast is de mousseur van de kraan met het EasyExchange-systeem eenvoudig te verwisselen en reinigen met een muntje. Zo makkelijk kan het zijn.

Gemak en eenvoud is ook het idee achter GROHE
FastFixation Plus bij GROHE Baulines: er is geen enkel stuk gereedschap nodig voor de installatie. Dit maakt het installatieproces veel efficiënter en bespaart installateurs kostbare tijd. Bovendien bieden Baulines-kranen veilig waterplezier, dankzij GROHE Zero. De gescheiden binnenleidingen in de Baulines-kranen zorgen ervoor dat het water niet in contact komt met lood en nikkel in de kraan. Daarnaast hebben deze binnenleidingen geen contact met het materiaal van de behuizing. Hiermee wordt de barrière tussen heet water en de buitenkant van de kraan voorkomen zodat je niet je handen brandt en is het dus ook perfect voor de jongste keukenhulpen.

Slimme allrounder: GROHE Baulines

Om een volledig interieurconcept van een huis te leveren, is de GROHE Baulines-serie er ook voor de badkamer. De badkameronderdelen hebben een vernieuwd design en extra functionaliteiten voor meer comfort en veiligheid. GROHE Baulines maakt het installateurs en planners gemakkelijk om de juiste producten voor hun klanten te vinden.

Media & Download